HR csapatunk bővítésére tapasztalt
HR Business Partner kollégát keresünk.
Ha szeretnél jelentkezni álláshirdetésünkre, akkor kattints a leírás alatt található gombra, magyar és német vagy angol nyelvű önéletrajzod elküldésével!
Amiben számítunk Rád:
- Munkavállalók és vezetők támogatásában HR oldalról az üzleti igények átadásával;
- Szabályzatok, új folyamatok, HR rendszerek kidolgozásában;
- Aktív közreműködésre különböző HR projektekben (pl. folyamat és szervezet fejlesztések)
- Magabiztos munkajogi ismeretek, és azok gyakorlati alkalmazása;
- HR projektek önálló vezetése, különböző HR megoldásokat bevezetése;
- Aktív részvétel a humánerőforrás-stratégia és az üzleti igények összehangolásában;
- Részvétel a toborzás, kiválasztási folyamatban;
- Munkaügyi adminisztratív feladatok ellátásában;
- Képzések szervezésében, lebonyolításban;
- Marketing tevékenység támogatásában;
- Aktív részvétel céges programok, rendezvények szervezésében, kivitelezésében.
Számítunk Rád, ha:
- Szakirányú végzettséggel, és legalább 5-8 éves tapasztalattal rendelkezel;
- Minimum 5 éves termelő cégnél szerzett tapasztalatod van;
- Kommunikációképes német- vagy angol nyelvismerettel rendelkezel;
- Naprakész, és a gyakorlatban is használt munkajogi ismereteid vannak;
- Ismered a HR szakma kihívásait, és rendelkezel tapasztalattal a megoldási lehetőségekkel kapcsolatosan;
- Rendelkezel MS Office jártassággal;
- Rendszerszemlélet és analitikus gondolkodás jellemez;
- Nyitott, támogató, megoldás központú személyiség vagy.
Amit kínálunk:
- Modern, kulturált munkakörnyezet, innovatív, jó hangulatú csapat;
- Kihívások a szervezetfejlesztési területen;
- Szakmai ismeretek bővítésének lehetősége;
- Széleskörű HR feladatok, szoros együttműködés a profitcenterekkel;
- Versenyképes fizetés, 13. havi jutalom;
- Nyelvi képzéseken, továbbképzéseken fejlesztheted magad;
- Támogatjuk az egészséged megőrzését, sporttevékenységedet;
- Céges rendezvényeken, kirándulásokon, kulturális eseményeken vehetsz részt, céges nyaralási lehetőséget biztosítunk számodra.